Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


you are my life

bos bos

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

LaDy
ساعت17:17---17 شهريور 1390
خاطره های لعنتی چرا رهایم نمیکنید؟

مثه شناسنامه شدم که باطلم نمیکنید

یه مهره باطل بزنید رو این شناسنامه که برم

برا این یه دونه مهر ، یه عمره که منتظرم

من از صدای نفسام دیگه دارم خسته میشم

فقط یه پرونده بودم که تا ابد بسته میشم

خاطره های لعنتی ولم کنید دارم میرم

شماها زندگی کنین من دیگه باید بمیرم

اگه کسی سراغمو از شماها گرفت بگین

اون مثه زنده ها نبود ، یه مرده بود فقط همین


LaDy
ساعت21:56---13 شهريور 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 9 شهريور 1398برچسب:,ساعت22:35توسط aram | |